دانلود بازی DRIVE نسخه مود شده

3.0.8

DRIVE یک بازی ویدیویی رانندگی بی پایان است که از فیلم های جاده ای و اکشن دهه 1970 الهام گرفته شده است. به ساده ترین شکل ممکن، به بازیکن اجازه می دهد ماشینی را انتخاب کند، مکان را انتخاب کند و فقط به جاده برود. فقط حواستان باشد که به چیز دیگری ضربه نزنید!
لینک های دانلود
4.4/5 امتیاز: 249,002
توسعه دهنده
Pixel Perfect Dude SA
آخرین بروزرسانی
26اوت2022
حجم
167مگابایت
ورژن
3.0.8
سیستم مورد نیاز
اندروید4.4 وبالاتر
لینک گوگل پلی این برنامه
Google Play

گزارش این برنامه

توضیحات

دانلود بازی DRIVE نسخه مود شده

DRIVE یک بازی ویدیویی رانندگی بی پایان است که از فیلم های جاده ای و اکشن دهه 1970 الهام گرفته شده است. به ساده ترین شکل ممکن، به بازیکن اجازه می دهد ماشینی را انتخاب کند، مکان را انتخاب کند و فقط به جاده برود. فقط حواستان باشد که به چیز دیگری ضربه نزنید

مهم نیست کجا رانندگی می کنیم، مهم نیست که با چه سرعتی رانندگی می کنیم. 

روش بازی کردن DRIVE

بازی DRIVE با الهام از فیلم های اکشن 1970 و جاده های ان دوران ساخته شده است و هیچ گزینه پیچیده ای در ان دیده نمی شود و تنها کاری که می کنید این است که با ضربه زدن به صفحه نمایش با سرعت می رانید و از رانندگی دیوانه وار لذت می برید!شما در بازی DRIVE از ماشین هایی که در اختیارتان قرار گرفته شده است، باید به رانندگی وحشیانه و دریفت های مرگ بار بپردازید و حس و حال یک ماشین سواری رکینگ را در خود داشته باشید!

چگونه بازی کنیم؟

در DRIVE، بازیکنان گیم پلی مسابقه ای خیره کننده ای را تجربه خواهند کرد که در آن بازیکنان سعی می کنند به مکان های مختلف سفر کنند و در عین حال بر چالش های موجود در مسیر غلبه کنند. شما به یک سبک رانندگی کاملاً قابل درک دسترسی خواهید داشت که به توجه بازیکن نیاز دارد. شما نیازی به فشار دادن دکمه های زیادی روی صفحه ندارید. برای هدایت، سمت چپ یا راست را لمس کنید. همچنین، اگر هر دو طرف را به طور همزمان فشار دهید، می توانید از ترمز خودرو برای کاهش سرعت استفاده کنید.

درمورد بازی DRIVE نسخه جدید3.0.8 مود شده چه میدانید؟

هنگامی که بدانید چگونه یک ماشین را در بازی DRIVE کنترل کنید، تسلط بر آن زمان می برد. به طور خاص، شما با وسایل نقلیه مختلف در جاده تردد خواهید کرد و گاهی اوقات نیز با خودروهای پلیسی که همیشه سعی در تعقیب شما دارند، مشکل داریدسه عنصر روی صفحه وجود دارد که نباید آنها را نادیده بگیرید،از جمله نوار آسیب، نوار سوخت و نوار امتیازی که به دست می آورید. این بازی نیازی به این ندارد که شما در وهله اول ایستاده باشید، بلکه به مسافتی که می توانید بروید.

ویژگیهای بازی DRIVE چیست؟

خبری از مرحله و ماموریت نیست و این شمایید که قرار است رکورد بهترین راننده را ثبت کنید! با پیشروی و طی کردن مسیر عددی در پایین صفحه نمایش در حال افزایش است که امتیاز شما را نمایش می دهد، در وسط صفحه نمایش هم میزان بنزین باک تان نمایش داده می شود که باید به ان توجه ویژه ای داشته باشید،

چرا که با تمام شدن بنزین بازی را باخته اید و باید از ابتدا تلاش بکنید! اگر به دنبال بازی سرگرمکننده وهیجانی برای پرکردن اوقات فراغت خود هستید بازی DRIVE بسیارعالی میباشد.وارزش امتحان کردن دارد.

این بازی اندروید محصولی از استودیوی Pixel Perfect Dude S.A می باشدکه می توانید به صورت تک نفره و آفلاین و همچنین بصورت آنلاین با دیگر بازیکنان بازی کنید.

امتیازات بازی DRIVEنسخه مود شده

بازی DRIVE با گیم پلی و داستان جالبش توانسته امتیاز 4.6 از 5 را به دست اورد.

با بیش از 5میلیون دانلود از سراسر جهان

دانلودبازی DRIVE نسخه مود شده
دانلودبازی ِDRIVE نسخه مود شده_پول بینهایت

تصاویر

لینک دانلود

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

نکته مهم در فایل های نصبی :

فایل های APk فایل نصبی هستند و با کلیک بر روی آنها میتوانید نصب کنید.

فایل های نصبی را با توجه به پردازنده مرکزی گوشی خود دانلود کنید (برای مثال ARM یا Arm64)

برای یافتن معماری پردازنده مرکزی از CPU-z استفاده کنید.

فایل دیتا ممکن است به صورت فشرده (ZIP) ارائه شود.

داخل فایل فشرده ممکن است فایل هایی با پسوند OBB یا پوشه ای از دیتا ها وجود داشته باشد. اگر تعداد فایل ها 1الی 3 فایل با پسوند OBB بود ، باید آنها را در مسیر Android/OBB انتقال دهید.
اگر بیشتر از سه فایل با پسوند های مختلف بود باید در مسیر Android/Data قرار دهید.

اگر در طول مسیر از شما پسورد خواسته شد از پسورد زیر استفاده کنید:

@appduny

قابلیت هایی که در آپدیت جدید اضافه شده

  • پول بی نهایت و نامحدود Unlimited Money
  • باز و آنلاک بودن کلیه ماشین ها و کامیون ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات فیس بوک