10 بازی برتر ترسناک برای اندروید و Ios

سلام خدمت همراهان به مناسبت نزدیک شدن هالووین قصد داریم 10 تا بازی ترسناک برای اندروید به شما معرفی کنیم تا بازی کنید و لذت ببرید (:

1- Into the Dead

Into the Dead یک بازی موبایلی اکشن دونده بی پایان است . شما یک بازمانده هستید که سعی می کنید دوباره در دنیای پر از زامبی ها زندگی کنید. سعی کنید از آنها دوری کنید تا توسط یکی از زامبی ها گرفتار نشوید و خورده نشوید. همه آنها به دنبال شما هستند و هوس آن گوشت تازه شما را دارند. در طول مسیر، آیتم هایی برای کمک به ماموریت و سلاح هایی برای دفاع از خود پیدا خواهید کرد. اکنون این بازی را در Android و iOS امتحان کنید .

Into The Dead بازی ترسناک

2- Friday the 13th: Killer Puzzle

این بازی از فیلم Friday the 13th الهام گرفته شده است . این یک بازی پازلی است که در آن شما در نقش جیسون بازی می کنید . سعی کنید ترکیب مناسبی از مسیرها را بیابید تا همه قربانیانتان بمیرند. اگر به اندازه کافی مراقب نباشید، آنها شما را می بینند و از دست شما فرار می کنند. بنابراین خیلی سریع عمل نکنید. شما می توانید این بازی را در اندروید و iOS دریافت و نصب کنید .

Friday the 13th: Killer Puzzle بازی ترسناک

3- Cthulhu Chronicles

شما در این بازی به عنوان یک محقق در Cthulhu Chronicles بازی میکنید و سعی میکنید رازهایی را که در انتظار شما هستند کشف کنید. اگر از طرفداران Call of Cthulhu هستید یا می خواهید دنیای آن را کشف کنید، این بازی با ارزش تست بالا است. این بازی هنوز در دسترسی اولیه است، اما بازی رایگان است. می توانید این بازی را در اندروید و iOS دریافت کنید .

Cthulhu Chronicles بازی ترسناک

4- Escape from Chernobyl

بازی Escape from Chernobyl ادامه بازی Radiation City است که توسط Atypical Games ساخته شده است. شما اینجا هستید تا اسرار نیروگاه در چرنوبیل را کشف کنید. با مبارزه با زامبی های مختلف زنده بمانید. این یک بازی اکشن با فیزیک واقع گرایانه و گرافیک عالی می باشد که می توانید این بازی را برای اندروید و iOS دانلود کنید .

Escape from Chernobyl بازی ترسناک

5- The Room

برای یک بازی پازل سه بعدی ، حل معماها و کشف داستان پشت در این بازی موبایل The Room آماده باشید . بازی دارای معماهای زیادی برای ارائه است، جایی که باید بنشینید و فکر کنید. یک نفر شما را مجبور کرد که به اینجا بیایید و شما دو نفر هرگز به تحقیقاتی که طرف مقابل انجام داده بود نگاه نکردید. و حالا شما اینجا هستید که باید با آن مقابله کنید. این بازی در اندروید و iOS موجود است .

The Room بازی ترسناک

6- Dead by Daylight Mobile

در Dead by Daylight Mobile ، بازیکنان می‌توانند بین نقش‌های Killer و Survivor در این بازی حاضر شوند. می توانید برای زنده ماندن با دوستان خود کار کنید. به عنوان یک قاتل، هدف شما این است که Survivors را قربانی The Entity کنید. این بازی ترسناک و اکشن نامتقارن 4 در مقابل 1 چیزی را برای همه بازیکنان ارائه می دهد.  می توانید این بازی را برای اندروید و iOS دانلود کنید .

Dead by Daylight Mobile بازی ترسناک

7- LIMBO

Limbo یک بازی ماجراجویی تحسین شده است که به دلیل طراحی پازل استثنایی و تجربه صوتی و تصویری فریبنده اش شناخته شده است. مناظر مرموز، سایه و داستان دلهره آور آن تاثیری ماندگار بر بازیکنان خواهد گذاشت. این دنیای مرموز و ترسناک که توسط Playdead ساخته شده است ، روایتی فراموش نشدنی را ارائه می دهد که نمی خواهید از آن چشم پوشی کنید. این بازی برای خرید در اندروید و iOS موجود است، همچنین این بازی را برای اندروید میتوانید بصورت رایگان از سایت ما دانلود کنید .

LIMBO بازی ترسناک

8- Eyes Horror & Coop Multiplayer

Eyes یکی از عناوین شبح آور روی موبایل بوده است که در آن مهارت های بقای شما به حداکثر می رسد. ترس و هیجان به اوج جدیدی می رسد و به شما امکان می دهد وحشت را با هم تجربه کنید. در این بازی ترسناک چند نفره رایگان بقا، از ارواح فرار کنید، ترس های پرش را تحمل کنید و با موجودات وحشتناک مقابله کنید. شما می توانید این بازی را هم برای اندروید و هم برای iOS دانلود کنید، همچنین این بازی را نیز میتوانید از سایت ما نیز دانلود کنید .

Eyes Horror & Coop Multiplayer بازی ترسناک

9- Five Nights at Freddy’s

این بازی که از نسخه PC بازسازی شده است، حول محور  Freddy Fazbear’s Pizza می چرخد ، جایی که شما به عنوان یک نگهبان امنیتی که وظیفه نظارت بر ربات های انیماترونیک را از طریق دوربین های امنیتی دارد، بازی می کنید. برای زنده ماندن در شب و محافظت از خود در برابر رفتار غیرقابل پیش بینی فردی و دوستانش باید در مصرف برق محدود صرفه جویی کنید. این بازی با گذراندن شب ها ترسناک می شود و هیچ چیز بهتری برای آزمایش اعتماد به نفس خود با دانلود آن در اندروید و iOS وجود ندارد، همچنین این بازی را از سایت ما نیز میتوانید دانلود کنید .

Five Nights at Freddy’s بازی ترسناک

10- Ice Scream 1: Scary Game

توسعه دهندگان Keplerians Horror Games موفق شدند کمی ترس را به بازیکنان وارد کنند. در این بازی مهیج، یک بستنی فروش به نام راد، دوست و همسایه شما، چارلی را ربوده است. با استفاده از قدرت های ماوراء طبیعی، او دوست شما را منجمد کرده است، و این شما هستید که باید در داخل ون او پنهان شوید، معماها را حل کنید و نقشه شیطانی راد را کشف کنید. با Ice Scream یک ماجراجویی وحشتناک را تجربه کنید. این بازی را در اندروید و iOS دریافت کنید .

Ice Scream 1: Scary Game بازی ترسناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات فیس بوک