استفاده رایگان از Gpt-4 در اسنپ چت (نسل چهارم هوش مصنوعی ChatGpt)

شرکت Snapchat اعلام کرده که دسترسی به هوش مصنوعی My AI در اپ Snapchat رو از حالا در اختیار تمامی کاربران به صورت رایگان قرار میده.

با این هوش مصنوعی که بر پایه مدل OpenAI GPT-4 هست کاربران میتونن از اون سوالات مختلف بپرسن. این قابلیت تا پیش از این تنها در اختیار کاربران با اشتراک پولی بود ولی حالا برای همه عرضه شده.

هوش مصنوعی اسنپ چت

کاربران میتونن برای این هوش مصنوعی اسم و اواتاری مطابق نظرشون قرار بدن، از اون در گروه های مختلف استفاده کنن، برای اون عکس و ویدیو ارسال کنن و توضیح متنی دریافت کنن، به اونها پیشنهاد استفاده فیلتر خاصی رو بده و در اینده امکان تولید عکس از متن رو هم در اختیارشون قرار میده.

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ چت در رویداد اجلاس شرکا اعلام کرد که نسخه ارتقا یافته «هوش مصنوعی »، ربات چت درون‌برنامه‌ای که قبلاً به مشترکین Snapchat plus محدود می‌شد، اکنون در سطح جهانی عرضه می‌شود

این فیچر می تواند به کاربران اسنپ چت توصیه هایی برای رستوران ها و سایر فعالیت ها بر اساس آنچه در اسنپ چپ محبوب است ارائه دهد و می تواند لنزهای واقعیت افزوده را پیشنهاد دهد. کاربران همچنین می توانند هوش مصنوعی را به چت های گروهی اضافه کنند و یک نام و آواتار سفارشی (از طریق Bitmoji) برای شخصیت AI تعیین کنند. My AI اکنون قادر است به عکس‌ها و عکس‌های ویدیویی پاسخ دهد.

در حالی که عرضه My AI تاکنون محدود بوده است، این شرکت می‌گوید که هوش مصنوعی در حال حاضر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است که روزانه ۲ میلیون پیام با این ربات مبادله می‌کنند. با این حال، اجرای فناوری OpenAI توسط اسنپ چت نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.

گزارش خبرنگار واشنگتن پست درباره نا ایمن بودن چت my ai در اسنپ چت

واشنگتن پست گزارش داد که ربات وارد مکالمات نامناسبی شده و توصیه های مشکوک به محققانی که خود را نوجوان نشان می دهند، ارائه کرده است.

اسنپ چت می‌گوید که هوش مصنوعی از «فناوری تعدیل اضافی» استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند در صورت «سوء استفاده از این سرویس» موقتاً از این ویژگی محروم شوند. این شرکت همچنین می‌گوید که هوش مصنوعی برای در نظر گرفتن سن کاربری که با او پیام می‌فرستد آموزش دیده است تا از انحراف چت‌ها به منطقه ناامن جلوگیری کند. علاوه بر این، والدین در نهایت می‌توانند از ویژگی کنترل والدین برنامه، Family Center ، برای پیگیری مدت زمانی که نوجوانانشان برای چت کردن با دوست جدیدشان با هوش مصنوعی صرف می‌کنند، استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات فیس بوک