دانلود بازیcount master نسخه جدید

1.45.2

درموردCount Masters(نبرد ادمکها)+نسخه مود_شده رایگان اندرویدی وافلاین به همراه لینک دانلود_count masterنام یک بازی محبوب در سبک اکشن برای سیستم عامل اندروید است که نحوه اجرای آن به این شکل است که شما کنترل عده ای از آدمک ها را در اختیار دارد که سعی دارند یک مسیر مشخص را پشت سر بگذارند در همین حین آدمک هایی سر راه شما وجود دارند که سعی میکنند مانع شما شوند. شما وظیفه دارید آن ها را نابود کنید و مسیر خود را ادامه دهید که برتری این درگیری ها با کسی است که از لحاظ آماری تعداد نفرات بیشتری در اختیار داشته باشید، پس باید سعی کنید در طول مسیر نهایت دقت خود را به خرج دهید.
لینک های دانلود
4/5 امتیاز: 378,000
آخرین بروزرسانی
7تیرماه 1401
حجم
86مگابایت
ورژن
1.45.2
سیستم مورد نیاز
اندروید 5 به بالا
لینک گوگل پلی این برنامه
Google Play

گزارش این برنامه

توضیحات

count master

دانلود بازیcount master نسخه جدید 1.45.2

دردنیای بازی به دنبال سرگرمی و هیجان هستید؟ بازیCountMaster سه بعدی پیشنهاد میدم خیلی خوبه. بازیcountmaster یکی از مهیج ترین بازی های کلش تمام دوران است! شما نبرد را به تنهایی شروع می کنید اما به ما اعتماد کنید: هیچ شانسی برای احساس تنهایی وجود ندارد countmaster تصاحب شهر دارای گرافیک جذاب و مکانیک ساده است. شما این شانس را دارید که در دنیای درخشان بازیCountMaster پر از مبارزات باند و استیکمن جذب شوید. آماده باشید تا ساعت ها را با یکی از هیجان انگیزترین بازی های دویدن سپری کنید. ما قول می دهیم: شما خسته نخواهید شد. countmaster همراه باخشونت وخون ملایم است.
جنگ ادمکها استیکمن واکشن

درموردبازیCountMaster

یک بازی جذاب جدید در سبک اکشن – استیکمن است .جدیدترین بازی تفننی و دونده از سری بازی های استیکمن است که همانند دیگر بازی های این رده ابتدا باید با یک استیکمن بازی را آغاز کرده است.

بهترین دروازه را انتخاب کنید، از آن عبور کنید و جنگجویان استیکمن را گرد هم بیاورید تا با جمعیت مخالف درگیر شوند. استاد جمعیت شوید و مردم خود را در شهر شلوغ تا پایان این مسابقه حماسی هدایت کنید. موانع را بشکنید و همه را در راه خود شکست دهید، سکه جمع کنید و سطوح خود را ارتقا دهید. در نبرد نهایی King-stickman را شکست دهید و قلعه را بگیرید!

نبرد ادمکها برای همه سنین

نبرد آدمک ها بازیCountMaster دارای گرافیک خوب و گیم پلی بسیار ساده است. شما حسابی جذب دنیای اینبازی شده و از جنگ های پرهیجان استیکمن ها لذت خواهید برد. قول می دهیم که با امتحان کردن این بازی ، هرگز از آن خسته نمیشوید. یک بازی سرگرم کننده که برای همه افراد خانواده و همه سنین مناسب است.

امکاناتcountmaster :

مسابقه پویا شما یک دونده ساده نیستید، بلکه رئیس یک انبوه چماقدار هستید. باند خود را جمع کنید و آنها را به درگیری اصلی زندگی خود هدایت کنید! بازی آموزشی دویدن. دوندگان تیم خود را بشمار، افزایش و ضرب کن. دروازه مناسب را انتخاب کنید و در خشمگین ترین مبارزات استیکمن پیروز شوید. گیم پلی سرگرم کننده مسابقه سه بعدی. ساده، واقع بینانه و رقابتی. همه آنها را خرد کنید و استاد شوید

بازی کوانت مستروکشتن ادمکها وبه دست اوردن سکه

روش بازیCountMaster

با نگه‌ داشتن انگشت خود بر روی صفحه‌ی موبایلتان بازی شروع می‌شود .انگشتان خود راچپ وراست کنید. سه اتفاق ممکن است رخ دهد موانع، نیروی دشمن و افزایش نیرو دشمن را شکست دهید از موانع فرار کنید . وارد قسمت‌های افزایش نیرو شوید و در آخر غول دروازه را نابود کنید.

سکه ها ونحوه مصرف آن دربازیCountMaster

در آخر هر مرحله به شما سکه، به صورت پاداش داده می‌شود. شما می‌توانید این پاداش را ارتقا دهیدشما می‌توانید با سکه‌های خود خرید کنید . منبع درآمد خود را ارتقا دهید یا نیرو‌های خود را بیشتر کنیدخریدها به این صورت است که می‌توان رنگ و شکل نیروهای خود را تغییر دهید. اما پیشنهاد من به شما این است که اول منبع درآمد خود را در بازی countmaster ارتقا دهید.

کوانت مستر وساختمانها

ساختمان هادربازیCountMaster

شما می‌توانید با کامل کردن نیروهای داخل کشتی خود و حمله جم به‌دست آورید.خانه‌های بیشتری بسازید هرچه خانه‌ی بیشتری داشته باشید نیروی بیشتری دارید. هرچه نیروی بیشتر داشته باشید جم‌های بیشتری دارید.

countmaster یک بازی سرگرم کننده برای همه و یک قاتل زمان جالب برای همه است. اکنون آن را دانلود کنید و ساعت ها از نگرانی های روزانه خود فرار کنید!
از این بازی در حال اجرا به صورت رایگان لذت ببرید در حالی که ما مراقب نظرات شما هستیم تا آن را به بهترین مسابقه سرگرم کننده تبدیل کنیم.
ویژگیهابازیCountMaster
اندروید مورد نیاز5به به بالا
حجم86مگابایت
تعدادنصب فعالبیش از100میلیون نفر
رده سنی10سال به بالا
ویژگی های جدیدپول بینهایت
بدون تبلیغات مزاحم
باز شدن اسکین ها
ویژگی بازیCountMaster

عکسهای بازیCountMaster

دانلوددیگربازیها

دانلودبازی GTA VC نسخه مود شده

تصاویر

لینک دانلود

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

نکته مهم در فایل های نصبی :

فایل های APk فایل نصبی هستند و با کلیک بر روی آنها میتوانید نصب کنید.

فایل های نصبی را با توجه به پردازنده مرکزی گوشی خود دانلود کنید (برای مثال ARM یا Arm64)

برای یافتن معماری پردازنده مرکزی از CPU-z استفاده کنید.

فایل دیتا ممکن است به صورت فشرده (ZIP) ارائه شود.

داخل فایل فشرده ممکن است فایل هایی با پسوند OBB یا پوشه ای از دیتا ها وجود داشته باشد. اگر تعداد فایل ها 1الی 3 فایل با پسوند OBB بود ، باید آنها را در مسیر Android/OBB انتقال دهید.
اگر بیشتر از سه فایل با پسوند های مختلف بود باید در مسیر Android/Data قرار دهید.

اگر در طول مسیر از شما پسورد خواسته شد از پسورد زیر استفاده کنید:

@appduny

قابلیت هایی که در آپدیت جدید اضافه شده

  • پول بی نهایت
  • بدون تبلیغات مزاحم
  • باز شدن اسکین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات فیس بوک