معرفی 5 بازی برتر خرید و فروش ماشین و موتور برای اندروید و ios

در این پست قصد داریم 5 تا از بهترین بازی هارو به شما معرفی کنیم.

بسیار معمول است که با بازی های مسابقه ای روبرو شوید که دارای ماشین های سطح بالا و آدرنالین خالص باشند، با این حال، اگر به دنبال تغییر سرعت هستید و یک بازی به سبک مدیریت را ترجیح می دهید تا اخر مقاله با ما همراه باشید.

1. Car For Trade: Saler Simulator

اولین بازی که به شما قصد معرفی ان را داریم Car For Trade است که بهترین تجربه شبیه ساز Car for Sale است که می توانید بدست آورید، شما می‌توانید به‌عنوان یک علاقه‌مند به ماشین بازی کنید و کارآفرینی کنید، که وظیفه‌اش خرید، فروش و تجارت ماشین‌ها در برندها و مدل‌های مختلف برای بدست اوردن سود است.

باید یک امپراتوری پر رونق تجارت خودرو را از پایه ایجاد کنید. وسایل نقلیه را با دقت بررسی و قیمت گذاری کنید و برای بهترین معاملات مذاکره کنید، با سایر فروشندگان رقابت کنید، نوسانات بازار را هدایت کنید و تصمیمات استراتژیک برای تسلط بر صنعت فروش خودرو بگیرید

این بازی هم برای اندروید و هم برای ios دردسترس است

2. Car Saler Simulator 2023

Car Saler Simulator 2023 شما را در دنیای پویا بازار خودروهای دست دوم قرار میدهد می کند، انواع وسایل نقلیه بخرید و مهارت های مذاکره خود را تقویت کنید تا بهترین قیمت ها را از فروشندگان تضمین کنید.

همچنین می توانید اتومبیل های خود را برای فروش در منطقه اداری خود لیست کنید و مذاکره ماهرانه در طول فرآیند فروش می تواند به شما کمک کند تا سود خود را با هر معامله به حداکثر برسانید، علاوه بر بازار خودرو، مردم به دفتر شما می آیند تا وسایل نقلیه خود را برای فروش عرضه کنند.

این بازی فقط در اندروید قابل اجرا میباشد

3. Car Sales Simulator 2023

Car Sales Simulator 2023 به شما این شانس را می دهد که قهرمان تجارت اتومبیل شوید. خودروهای خود را برای فروش، خرید و کسب سود آماده کنید. این بازی مهارت های کارآفرینی شما را به چالش می کشد، اما به یاد داشته باشید، بازار خودرو پر از پیچ و خم های غیرمنتظره است.

این بازی هم در اندروید هم ios در دسترس است

4. Car Dealership Simulator Game

همانطور که از اسمش پیداست، در این بازی نمایندگی خودرو، هیجان مدیریت یک نمایشگاه خودرو را تجربه خواهید کرد. چه خودروهای نو یا دست دوم، شما این فرصت را دارید که مستقیماً با مشتریان خود خرید و فروش کنید، شما حتی با طیف وسیعی از وسایل نقلیه، از جمله اتومبیل‌های لوکس و اتومبیل‌های اسپرت، دوچرخه‌های مسابقه‌ای، دوچرخه‌های چهارچرخ، کامیون‌های یورو و… سروکار دارد. به عنوان مدیر نمایشگاه خودروهای دست دوم، در طول بازی با سناریوهای چالش برانگیز و در عین حال جذاب مختلفی روبرو خواهید شد.

ابن بازی فقط در اندروید دردسترس است

5. Dealership Simulator

بازی اخری که به شما قصد معرفی ان را داریم شبیه ساز نمایندگی است ، هیجان اداره یک نمایندگی را با تعمیرات خودرو ترکیب می کند، در این بازی شما این امکان را دارید که در کنار ارائه خدمات تعمیر خودرو به ساکنان شهر خود خودرو و موتورسیکلت بفروشید.

چیزی که آن را متمایز می کند، در دسترس بودن روزانه وسایل نقلیه جدید است که هیجان را به ترکیب اضافه می کند. علاوه بر این، می‌توانید مسابقات را سازماندهی کنید و نقش خود را فراتر از مدیریت صرف خودرو گسترش دهید و تجهیزات موتوری را نیز شامل شود.

این بازی فقط در اندروید در دسترس است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات فیس بوک