دانلود Street Racing Grand Tour – بازی ماشینی

0.9.111

دانلود نسخه جدید SRGT -در مسابقات درگ سریع و خشمگین، رانندگی شدید اتومبیل، مسابقات غیرقانونی، چالش های دریفت و حملات زمانی رقابت کنید - بقیه را در بازی های مسابقه درگ پشت سر بگذارید یک بازی سرگرمکننده وخشونتی همراه باهیجان می باشد.هم اکنون آن رادانلود کنید.
لینک های دانلود
4.5/5 امتیاز: 21,800
آخرین بروزرسانی
8 سپتامبر 2022
حجم
323مگابایت
ورژن
0.9.111
سیستم مورد نیاز
اندروید 7وبالاتر
لینک گوگل پلی این برنامه
Google Play

گزارش این برنامه

توضیحات

دانلود بازی ماشین Street Racing Grand Tour
بازی رانندگی ماشین SRGT

دانلود Street Racing Grand Tour – بازی ماشینی

اخرین ورژن بازی رانندگی ماشین Street Racing Grand Tour.یک بازی خشونتی هیجانی .به بازی بروید و در مسایقات رانندگی SRGT شرکت کنید .در مسابقات درگ سریع و خشمگین، رانندگی شدید اتومبیل، مسابقات غیرقانونی، چالش ها و حملات زمانی رقابت کنید.پیروز شوید و بازی ماشینی خود را ارتقا دهید.

Street Racing Grand Tour به شما این امکان را می دهد که در تعامل با دیگران بدون تلاش زیاد به رهبران رقابت تبدیل شوید.

ویژگیها Street Racing Grand Tour

گرافیک زیبا سه بعدی از ویژگیهای آن می باشد.توسط Hero Craft Ltd توسعه یافته است و آخرین نسخه SRGT-Racing & Car Driving Game 0.9.111 به روز شد. بازی SRGT – Racing & Car Driving در دسته بندی Racing قرار می گیرد.

درمورد Street Racing Grand Tour

خودروی خود را هر طور که دوست دارید می توانید طراحی کنید. از میان طیف گسترده ای از خودروهای مفهومی سریع برق آسا و مارک های محبوب و شایسته انتخاب کنید. از کنترل هامحکم استفاده کنید و هر رقابتی را در گرد و غبار رها کنید!

خیابان های یک شهر عظیم پر از آسمان خراش ها، ساختمان های صنعتی یا مراکز خرید را کاوش کنید. پیروزی‌های بیشتر در بازی‌ SRGT راه را برای کارت‌های جدید، قطعات جدید، ارتقاء جدید، روش‌های جدید رانندگی شدید اتومبیل و مسابقات غیرقانونی باز می‌کند

خیابان‌های کل شهر میدان نبرد شما هستند، با ده‌ها پیست مسابقه‌ای متنوع هم برای مسابقه‌دهنده‌های باهوش و هم آماتور.گاراژ خود را با سواری شیرین پر کنید، سپس آنها را برای تعمیرات اساسی به مکانیک ببرید.

مزایا بازی را کاوش کنید و بهترین ترکیب را برای ربودن آن میلی‌ ثانیه‌ های طلایی برای برنده شدن در بازی شبیه‌ساز رانندگی خودروی پرسرعت پیدا کنید.

مسابقه برای پیروزی!

هر مسابقه یک چالش واقعی است. شما در اولین قدم در حرفه طولانی یک مسابقه خیابانی خوش شانس هستید، اما این بازی فقط برای بهترین و پایدارترین است. بهترین سواری های شهر را داشته باشید تا بقیه به شما احترام بگذارند!

هم اکنون می توانید نسخه جدید مود شده آن رادر سایت اپدونی رایگان دریافت کنید.

تصاویر

لینک دانلود

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

نکته مهم در فایل های نصبی :

فایل های APk فایل نصبی هستند و با کلیک بر روی آنها میتوانید نصب کنید.

فایل های نصبی را با توجه به پردازنده مرکزی گوشی خود دانلود کنید (برای مثال ARM یا Arm64)

برای یافتن معماری پردازنده مرکزی از CPU-z استفاده کنید.

فایل دیتا ممکن است به صورت فشرده (ZIP) ارائه شود.

داخل فایل فشرده ممکن است فایل هایی با پسوند OBB یا پوشه ای از دیتا ها وجود داشته باشد. اگر تعداد فایل ها 1الی 3 فایل با پسوند OBB بود ، باید آنها را در مسیر Android/OBB انتقال دهید.
اگر بیشتر از سه فایل با پسوند های مختلف بود باید در مسیر Android/Data قرار دهید.

اگر در طول مسیر از شما پسورد خواسته شد از پسورد زیر استفاده کنید:

@appduny

قابلیت هایی که در آپدیت جدید اضافه شده

در این آپدیت: تغییرات برای برآورده کردن الزامات Google؛ به روز رسانی کتابخانه های داخلی؛ اصلاحات جزئی و بهبودهای پایداری. شما را در خیابان های خلیج فور چون می بینیم! 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات فیس بوک