دانلود بازی City Island 5 – نسخه مود شده

3.34.1

در این بازی شبیه سازی ساخت و ساز کامل جمع آوری، ارتقا، تزئین، کشف کنید! جوایز جمع کنید و صندوقچه های گنج را به دست آورید! این بازی را به صورت آفلاین یا آنلاین انجام دهید. بدون اتصال به اینترنت برای بازی مورد نیاز است بازی‌های سازنده شهر با ده‌ها جزیره جالب وبرای ساختن شهر خود دوباره سرگرم‌کننده شدند! شهر خود را بسازید و شهرهای دیگر بازیکنان را نیز تماشا کنید!
لینک های دانلود
4.6/5 امتیاز: 382,000
توسعه دهنده
Sparkling Society
آخرین بروزرسانی
23 آبان 1401
حجم
94مگابایت
ورژن
3.34.1
سیستم مورد نیاز
اندروید 5وبالاتر
لینک گوگل پلی این برنامه
Google Play

گزارش این برنامه

توضیحات

دانلود بازی City Island 5 3.31.0  مودشده
دانلودبازی شهرسازی City Island 5 نسخه مود شده
ویژگیهای بازی City Island 5مواردبازی
City Island 5 نام بازی
3.34.1نسخه
5به بالااندروید مورد نیاز
10+میلیونتعداد بارگیری ها
Sparkling Societyتوسعه دهنده
94مگابایتحجم
پول بینهایتویژگی مودشده
دانلودبازی شهرسازی

دانلود بازی City Island 5 3.34.1 – نسخه مود شده

اگر شما به دنبال بازی هستید که دوست دارید در نقش شهرساز شهر بزرگی با صحنه های زیبا بسازید بازی City Island 5 برای شما بسیار جذاب خواهد بود تا بسیاری از اکتشافات جالب را کشف کنید.این بازی جزایر زیبا دارد که مکان هایی هستند که بازیکنان پایه های شهر را در آن بنا خواهند کرد. ساختمان‌ها، جاده‌ها و….را می‌توانید آن‌ طور که می‌خواهید طراحی کنید. نه فقط یک شهر، بلکه جزایر زیادی وجود دارد که باید درست شوند.سفینه فضایی شما را به بسیاری از جزایر می برد. برف، آب، خاک، برخی از اجزای اصلی هستند که در هر جزیره نسبت یکسانی ندارند.

در مورد بازی چه میدانید؟

این بازی‌ شبیه‌سازی شهرساز در دسته استراتژیک و سرگرم کننده و گاه به گاه آفلاین قرار میگیرد. اطمینان داشته باشید که شما هرگز از بازی کردن خسته نخواهید شد !

شهر جزیره ای خود را آن طور که می خواهید طراحی و بسازید و با دوستان خود بازی کنید به یکدیگر کمک کنید. این بازی‌ شبیه‌سازی غول‌های سرمایه‌دار معمولی با ساختمان‌ها و جزایر جالب زیادی برای باز کردن قفل ارائه می‌شوند و قطعاً شما را مجبور می‌کنند در طولانی مدت زیادی پول جمع‌آوری کنید تا شهر و شهرهایتان رشد کنند و آنها را هر طور که می‌خواهید بسازید طراحی کنید.

درمورد بازی City Island 5 بیشتربدانید

آیا عنوان شهردار را دوست دارید؟ با پیشرفت به جلو مسئولیت بازیکن بیشتر خواهدشد. بازیکنان باید یک برنامه استراتژیک داشته باشند تا شهر یک نقطه عطف قوی داشته باشد. از زمین خالی ساختمان های زیادی ساخته میشود. به طور طبیعی، اگر می خواهید یک مرکز جذاب داشته باشید، باید منطقه را گسترش دهید.

City Island 5 یک بازی نیست که همه چیزهایی را که برای ساختن پروژه مورد علاقه خود نیاز دارید را داشته باشد. درواقع، هنگام توسعه باید با پولی که دارید، قطعه زمین را خریداری کنید. در ابتدا موارد مورد نیاز را در اولویت قرار دهید.

بازیCity Island 5 وامکانات جانبی آن

این بازی دارای گیم پلی واقعی است. بانک‌ها، نانوایی‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها … اینها همه ساخت‌ و ساز های مهم هستند. سیستم جاده ای را فراموش نکنید، سیستم حمل و نقل بدون آن نمی تواند کار کند. پول و تجربه به دست آمده از وسایل نقلیه در حال حرکت به بازیکنان کمک می کند تا شهر را بیشتر توسعه دهند. سریعا بسازید تا به جزیره بعدی بروید. هر جزیره در بازی City Island 5 ماهیت متفاوتی دارد.

چگونه بازی City Island 5 ارتقا دهیم؟

وقتی می خواهید دراین بازی خرید یا ارتقا دهید، این کار را با آیتم های کم ارزش انجام دهید.مبلغ با هر خرید افزایش می یابد، تا زمانی که پول زیادی داشته باشید، می توانید اقلام با ارزش زیادی را خریداری کنید. با محبوب‌ترین سری بازی‌های گاه به گاه شهرسازی در موبایل_ به میلیون‌ ها بازیکن بپیوندید! شهر شما به عنوان یک دهکده کوچک شروع می شود،

اما شهرهای شما با قرار دادن ساختمان های بیشتر و باز کردن قفل جزایر جدید بزرگتر می شوند. ساخت بازی به خاطر بازی‌های آفلاین و رایگان بسیار پرارزش، مملو از ماموریت‌ها و محتواهای فراوان،شناخته شده هستند. از شهرها و شهرهای همسایگان خود دیدن کنید یا از شهر من دیدن کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک City Island 5 اندروید:

  • صدها آیتم مختلف برای تزئین شهر خوددربازی
  • انواع ماموریت های سرگرم کننده برای شما
  • جذب شهروندان با ایجاد پارک ها، درختان، راه آهن و ساختمان ها
  • جمع آوری و به دست آوردن پول از طریق ساختمان های تجاری
  • انواع پاداش ها و دستاوردهای مختلف برای بدست اوردن
  • گرافیک HD با صداگذاری هیجان انگیز و عالی
  • بازی به دو صورت آفلاین و یا آنلاین با کاربران سراسر جهان

City Island 5 – Tycoon Building Simulation Offline این بازی هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز عالی 4.6 از 5  است شما می توانید City Island 5 نسخه مود شده 3.31.0 را از سایت اپدونی دریافت کنید.

تصاویر

لینک دانلود

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

نکته مهم در فایل های نصبی :

فایل های APk فایل نصبی هستند و با کلیک بر روی آنها میتوانید نصب کنید.

فایل های نصبی را با توجه به پردازنده مرکزی گوشی خود دانلود کنید (برای مثال ARM یا Arm64)

برای یافتن معماری پردازنده مرکزی از CPU-z استفاده کنید.

فایل دیتا ممکن است به صورت فشرده (ZIP) ارائه شود.

داخل فایل فشرده ممکن است فایل هایی با پسوند OBB یا پوشه ای از دیتا ها وجود داشته باشد. اگر تعداد فایل ها 1الی 3 فایل با پسوند OBB بود ، باید آنها را در مسیر Android/OBB انتقال دهید.
اگر بیشتر از سه فایل با پسوند های مختلف بود باید در مسیر Android/Data قرار دهید.

اگر در طول مسیر از شما پسورد خواسته شد از پسورد زیر استفاده کنید:

@appduny

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات فیس بوک